ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ

Τούρτες
ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ

Τη συνταγή δημοσίευσε η Μαρία Δόση στην ομάδα Χρυσός Σκούφος

Ο μικρούλης μου έκλεισε τα 7 και του έφτιαξα μια τούρτα Δεινόσαυρο!!! Δείτε τη συνταγή εδώ: https://youtu.be/l7PZi-5P-u8 Ομολογώ ότι οι τούρτες δεν είναι το φόρτε μου, μιας και δεν είμαι επαγγελματίας, αλλά επειδή μου τη ζήτησε ο μονάκριβός μου έβαλα τα δυνατά μου και όλη την αγάπη μου και ξετρελάθηκε!!! Ελπίζω να αρέσει και σε εσάς. Χρόνια σου πολλά ζωούλα μου!!!

Υλικά για το κέικ:
10 αβγά
800 γρ ζάχαρη
480 ml σπορέλαιο
960 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
750 ml γάλα
2 κ.σ. μπέικιν πάουντερ
1 κ.γλ. αλάτι
2 κ.σ. εκχύλισμα βανίλιας

Υλικά για τη βουτυρόκρεμα:

1000 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
800 ml ζαχαρούχο γάλα

Για τη διακόσμηση:
Ζαχαρόπαστα πράσινη, άσπρη, κίτρινη, μπλέ
Μαρμελάδα για τη γέμιση
Έξτρα βουτυρόκρεμα για το έδαφος

Οδηγίες

Στον κάδο του μίξερ χτυπάτε τα αβγά με τη ζάχαρη να αφρατέψουν για 5 λεπτά. Προσθέστυε το σπορέλαιο και ανακατέψτε για άλλα 2 λεπτά. Ρίχνετε σε 2 δόσεις το αλεύρι με το μπέικιν, το αλάτι και το εκχύλισμα βανίλιας καθώς και το γάλα σε δύο δόσεις. Ρίχνετε το μισό μίγμα σε ταψί 28 εκ. με βουτυρωμένη λαδόκολλα και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 C για 1 ώρα. Το υπόλοιπο μίγμα το βάζετε σε ταψί 26 εκ. Με βουτυρωμένη λαδόκολλα και ψήνετε για 50 λεπτά. Ξεφορμάρετε τα κέικ και τα αφήνετε να κρυώσουν καλά. Το μεγαλύτερο κέικ το κόβετε εγκάρσια και μετά στη μέση (δημιουργώντας 4 ίδια ημικύκλια), ενώ το μικρότερο κέικ το κόβετε έτσι ώστε να σχηματίσετε την ουρά, το κεφάλι και τα πόδια του δεινόσαυρου. Απλώνετε μαρμελάδα στα μισά κομμάτια και στα άλλα μισά βουτυρόκρεμα. Σχηματίζετε το σώμα και τα άκρα του δεινόσαυρου με λίγη φαντασία και το καλύπτετε όλο με βουτυρόκρεμα. Αφήνετε να κρυώσει στο ψυγείο για 1 ώρα. Απλώνετε τη ζαχαρόπαστα με πλάστη και καλύπτετε όλη την τούρτα. Φτιάχνετε λεπτομέρειες για να καμουφλάρετε τυχόν ατέλειες. Με ζαχαρλοπαστα και βρώσιμο μαρκαδόρο φτιάχνετε τα μάτια, το στόμα, τα νύχια, τα αγκάθια και όλες τις λεπτομέρειες. Απλώνετε λίγη βουτυρόκρεμα στη βάση σαν έδαφος. Η τούρτα Δεινόσαυρος είναι έτοιμη!!! 

Καλή σας όρεξη




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις